fbpx

מה לאכול לפני אימון?

מה אוכלים לפני אימון?
אז קודם כל זה מאוד אינדיבידואלי, כמו כל דבר בתזונה, לחלקנו לאכול לפני אימון אפילו משהו קל יכול לגרום להרגשה ״כבדה״, חלקנו מרגישים בשיאם דווקא על בטן ריקה וחלקנו יכולים לאכול שנייה לפני ולתת אימון של החיים!

  • יש המון מיתוסים בנוגע למה אסור ומה מותר לאכול לפני אימון- אבל האמת היא שאין שום חוק!

•העצה הראשונה שלי כמו תמיד היא: תכירו את עצמכם. ניסוי ותהייה. ככה תדעו הכי טוב מה נכון לכם.

•תזמנו את האכילה לפי ההכרות שלכם עם עצמכם ולפי שעת האימון שקבעתם.

•את הארוחה הגדולה תזמנו כ3-4 שעות לפני האימון.

•זמן קצר לפני האימון מומלץ לאכול מאכלים שיעניקו לכם אנרגיה זמינה כמו: קפה שחור עם בננה או פרי כלשהו, תמר ואגוז, פריכית עם גבינה ואפילו ביצה ופרוסת לחם.

הכי חשוב שתרגישו טוב ותוכלו לבצע את האימון על הצד הטוב ביותר, תהיו ערניים לתחושות של עייפות או בחילה ולפי אלו שנו את התזונה שלכם בהתאם.

תהנו ותנו בראש🤸‍♀️

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
נגישות