fbpx

תקועה במשקל?

למה אני לא מצליחה לרדת במשקל?

״אורטל הקפדתי במהלך כל השבוע, לא התפתיתי ולא ״זזתי״ מהתפריט ועדייין לא ירדתי הרבה / לא ירדתי בכלל״
ואני שואלת- ״שמן בסלט ספרת? שמן של החביתה ספרת? אגוזים נשנשת? פירות נשנשת? אכלת ירקות בלי הגבלה? ״
״היא:🤭״
״אני: 🤗”

יש הרבה גורמים שאנחנו לא שמים לב אליהם או לא מייחסים להם חשיבות, והם מצטברים.
הערכה- ״אני מעריכה ששמתי מאה גרם, אני מעריכה ששמתי בדיוק 150 קלוריות…״ מתכון לטעויות.
גם אני חושבת ששקילה של המזון לא מתאימה לכולם, אבל! העין נוטה להעריך לטובתנו במרבית המקרים😬 לכן צריך סוג של וודאות- חלקו את המזון לכפות/כפיות/כוסות וכו.

הגזמה במאכלים שנחשבים בריאים- אגוזים, שקדים, קשיו, אבוקדו, גוג׳י בר וכו… הם אכן מזינים, אך הם בעלי ערך קלורי גבוה. לכן כל דבר בגבול.
גם ירקות, הם מזינים ובריאים ונצרכים לנו, אך הם בעלי ערך קלורי (אמנם נמוך) אך אם נאכל מהם הרבה יש סיכוי (אם ממש תגזימו) שזה יוביל לחריגה.

שמן בסלט, שמן לטיגון, רטבים, חלב בקפה- יש להחשיב אותם! קל לנו לשכוח מכף שמן כאן, וקצת רוטב שם וכמה חלב שתינו עם הקפה היום… בקלות הם יכולים להפוך לחריגה סמויה ורצינית.

אין צורך באובססיביות יש צורך בתשומת לב גם לדברים הקטנים, בסבלנות והתארגנות נכונה.💪🏻☝🏼

מעוניינת לעשות תהליך שפוי ובריא? כזה שאפשר להתמיד בו לאורך זמן והופך לאורח חיים? שלחי לי הודעה♥️

כנסו ללינק הבא לפוסט באינסטגרם והתחילו להיות חלק מהקהילה הבריאה שלי 🙂

https://www.instagram.com/p/CHHlNPOnEvC/

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
נגישות